Известие

Collapse
No announcement yet.

Вентилатор за охлаждане на радиатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вентилатор за охлаждане на радиатора

    Пробвах го на 90-100 градуса и не включва.Каква е причината ?

  • #2
    Re: Вентилатор за охлаждане на радиатора

    Първоначално публикувано от juji145_TS
    Пробвах го на 90-100 градуса и не включва.Каква е причината ?
    Извади куплунга дето е на температурния датчик в радиатора! Дай на късо / с един мост / двата кабела и ако не завърти вентилатора проблема е в моторчето му, а ако завърти то тогава датчика дето е завит в радиатора е за смяна! Успех!
    Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

    Comment


    • #3
      а пък ако вземеш да провериш преди тва бушоните дет са до акумолатора майтап и дан смениш мотор4е.... е де нали за тва са бушоните дан горят моторите
      Alfa Romeo 146 1,6 TS 97g 120 hps climatronik ,НЯМАМ ГАЗ НЯМА И ДА ИМА

      Comment


      • #4
        Ако се окаже,че датчика е заминал пиши! Имам един излишен. Моя го смених без да има нужда.
        sigpic33201
        930 Quattroporte

        Comment


        • #5
          При мен се оказа ,че проводникът през който минава плюса се е стопил, прекъснат е някаде под корпоса на двигателя!
          Пробвай докато неразбереш каде е проблема ! Успех!
          Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

          Comment


          • #6
            Благодаря колеги отивам да пробвам!

            Comment


            • #7
              Извади куплунга дето е на температурния датчик в радиатора! Дай на късо / с един мост / двата кабела и ако не завърти вентилатора проблема е в моторчето му, а ако завърти то тогава датчика дето е завит в радиатора е за смяна! Успех!
              - Колега всичко хубаво ама това дето си е бяснил важи за молко по-стари коли. На тази и двете степени на вентилатора се управляват директгно от компютъра, който захранва съответното реле за 1ва или 2ла степен, а компютъра взима сигнал от ECT датчика кога да пусне перката. Може от различни места да идва проблема и за да се открие е нужно поне минимум познания относно електиричество и мултицет, а от въпроса на човека съдя, че ще е по-лесно да ида при някой, който ги разбира тези неща. Все пак успех и да не ми се засегне някой!
              Alfa Romeo 146 1.6TS '97
              За мерси, не ме търси!

              Comment

              Working...
              X